Polityka Jakości

 

Polityka systemu zarządzania dotycząca

 jakości. Deklaracja Kierownictwa

 

Motto działania

Nasza egzystencja oparta jest na budowaniu zaufania i poczuciu bezpieczeństwa naszego klienta

Jakość rozumiemy jako:

  • Ciągłe doskonalenie metod pracy i realizowanych procesów przez audyty wewnętrzne oraz podejmowanie stosownych działań korygujących i zapobiegawczych,
  • Wykonywanie badań w taki sposób, aby były spełnione wymagania odpowiednich norm oraz zaspokojone potrzeby klienta, organów stanowiących lub organizacji udzielającej uznania,
  • Wyniki badań wiarygodne i rzetelne,
  • Efekty projektów wdrożeniowych satysfakcjonujące klientów.

 

  1. Głównym zadaniem BIO-CHIC Spółka z o.o. jest działalność usługowa w zakresie badań mikrobiologicznych produktów leczniczych, badanych produktów leczniczych, kosmetycznych oraz czystości mikrobiologicznej środowiska.

Nadrzędnym naszym celem jest utrzymanie wizerunku laboratorium wiarygodnego, profesjonalnego i rzetelnego, ukierunkowanego na zadowolenie Klientów z jakości świadczonych przez nas usług.

  1. Najwyższe Kierownictwo BIO-CHIC Sp. z o.o. jest stale zaangażowane w rozwój, wdrożenie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania dotyczącego Jakości w Laboratorium Mikrobiologicznym poprzez:
  • komunikowanie wewnątrz organizacji znaczenia i nacisku na spełnianie wymagań klienta oraz wymagań przepisów i regulacji prawnych – realizowane jest to poprzez spotkania kierownictwa z pracownikami, audyty wewnętrzne, przeglądy systemu przez kierownictwo oraz szkolenia;
  • ustanowienie Polityki Jakości – Polityka Jakości została zadeklarowana, udokumentowana i zakomunikowana wśród wszystkich pracowników BIO-CHIC Sp. z o.o.,
  • ustalanie celów dotyczących jakości,
  • przeprowadzanie przeglądów Systemu Zarządzania na zasadach określonych w PN-EN ISO/ IEC 17025:2005+Ap1:2007, PN-EN ISO 9001 , GMP.
  • zapewnienie dostępności niezbędnych zasobów.
  1. Politykę systemu zarządzania dotyczącą jakości realizujemy poprzez:
  • utrzymanie, zachowanie oraz doskonalenie systemu zarządzania na zgodność z normą PN-EN ISO/ IEC 17025:2005+Ap1:2007, PN-EN ISO 9001, GMP.
  • wykonywanie badań zgodnie z dobrą praktyką profesjonalną, na wysokim poziomie jakościowym według sprawdzonych metod badawczych gwarantujących wiarygodność wyników,
  • właściwy nadzór nad realizacją badań,
  • systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników przez ciągły proces szkoleniowy,
  • sprawne i odpowiednio nadzorowane wyposażenie pomiarowe i badawcze,
  • ciągłe doskonalenie świadczonych usług,
  • zapewnienie klientom ochrony poufnych informacji i praw własności.
  1. Najwyższe Kierownictwo Spółki BIO-CHIC zobowiązuje się do:
  • zapewnienia środków finansowych niezbędnych do realizacji celów systemu zarządzania dotyczących jakości,
  • stworzenia mechanizmów gwarantujących ciągłe doskonalenie systemu zarządzania,
  • bezpośredniego nadzorowania realizacji polityki systemu zarządzania dotyczącej jakości poprzez udział w okresowych, zaplanowanych przeglądach zarządzania,
  • zapewnienia, że Laboratorium Mikrobiologiczne działa bezstronnie i niezależnie w zakresie wykonywanych badań, a wynagrodzenie personelu nie zależy od liczby wykonywanych badań oraz ich wyników,
  • podejmowania decyzji o odstępstwach od ustaleń zawartych w dokumentacji systemowej, w sytuacjach wyjątkowych, po uprzednim upewnieniu się, że nie wpływają one na rzetelność i wiarygodność prowadzonych badań i nie powodują powstania niezgodności z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005+Ap1:2007, PN-EN ISO 9001 oraz GMP

Personel BIO-CHIC Sp. z o.o. jest zaznajomiony z dokumentacją dotyczącą jakości i stosuje politykę i procedury w swojej pracy.

Prezes Zarządu/Dyrektor Zarządzający sprawuje nadzór nad realizacją polityki systemu zarządzania dotyczącej jakości oraz działaniami zmierzającymi do zapewnienia i ciągłego doskonalenia jakości badań, a także utrzymania właściwych warunków koniecznych do ich wykonania.