Polityka Jakości
Zwracamy szczególną uwagę na to, aby nasze badania spełniały wszelkie normy jakościowe, ponieważ zależy nam na dostarczaniu państwu rzetelnych wyników. Z tego względu wprowadziliśmy system zarządzania jakością, z którym można zapoznać się poniżej.
Polityka systemu zarządzania dotycząca jakości. Deklaracja Kierownictwa
Motto działania
Nasza egzystencja oparta jest na budowaniu zaufania i poczuciu bezpieczeństwa naszego klienta
Jakość rozumiemy jako:
-
Ciągłe doskonalenie metod pracy i realizowanych procesów przez audity wewnętrzne oraz podejmowanie stosownych działań korygujących i działań zapobiegawczych,
-
Wykonywanie badań w taki sposób, aby były spełnione wymagania odpowiednich norm oraz zaspokojone potrzeby klienta, organów stanowiących lub organizacji udzielającej uznania,
-
Wyniki badań wiarygodne i rzetelne,
-
Efekty projektów wdrożeniowych satysfakcjonujące klientów.
-
Głównym zadaniem BIO-CHIC Spółka z o.o. jest działalność usługowa w zakresie badań mikrobiologicznych produktów leczniczych, badanych produktów leczniczych, kosmetycznych, wody oraz czystości mikrobiologicznej środowiska.
Nadrzędnym naszym celem jest utrzymanie wizerunku laboratorium wiarygodnego, profesjonalnego i rzetelnego, ukierunkowanego na zadowolenie Klientów z jakości świadczonych przez nas usług.
-
Kierownictwo Laboratorium BIO-CHIC Sp. z o.o. jest stale zaangażowane w rozwój, wdrożenie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania dotyczącego Jakości w Laboratorium Mikrobiologicznym poprzez:
-
komunikowanie wewnątrz organizacji znaczenia i nacisku na spełnianie wymagań klienta oraz wymagań przepisów i regulacji prawnych – realizowane jest to poprzez spotkania kierownictwa z pracownikami, audity wewnętrzne, przeglądy systemu przez kierownictwo oraz szkolenia;
-
ustanowienie Polityki Jakości – Polityka Jakości została zadeklarowana, udokumentowana i zakomunikowana wśród wszystkich pracowników BIO-CHIC Sp. z o.o.,
-
ustalanie celów dotyczących jakości,
-
przeprowadzanie przeglądów Systemu Zarządzania na zasadach określonych w procedurze P 10 Przegląd Zarządzania,
-
zapewnienie dostępności niezbędnych zasobów.
-
uwzględnianie zarówno ryzyk, jak i szans stanowiących podstawę do zwiększenia skuteczności systemu zarządzania.
-
Politykę systemu zarządzania dotyczącą jakości realizujemy poprzez:
-
utrzymanie, zachowanie oraz doskonalenie systemu zarządzania na zgodność z normą PN-EN ISO/ IEC 17025:2018-02, PN-EN ISO 9001:2015 oraz zgodnie z GMP.
-
wykonywanie badań zgodnie z dobrą praktyką profesjonalną, na wysokim poziomie jakościowym według sprawdzonych metod badawczych gwarantujących bezstronność i wiarygodność wyników,
-
udokumentowane procedury do zapewnienia spójności realizacji działalności laboratoryjnej i ważności wyników,
- właściwy nadzór nad realizacją badań,
-
systematyczne podnoszenie kwalifikacji zawodowych pracowników przez ciągły proces szkoleniowy,
-
sprawne i odpowiednio nadzorowane wyposażenie pomiarowe i badawcze,
-
ciągłe doskonalenie świadczonych usług,
-
zapewnienie klientom ochrony poufnych informacji i praw własności.
4. Kierownictwo Spółki BIO-CHIC zobowiązuje się do:
-
zapewnienia środków finansowych niezbędnych do realizacji celów systemu zarządzania dotyczących jakości,
-
stworzenia mechanizmów gwarantujących ciągłe doskonalenie systemu zarządzania,
-
bezpośredniego nadzorowania realizacji polityki systemu zarządzania dotyczącej jakości poprzez udział w okresowych, zaplanowanych przeglądach zarządzania,
-
zapewnienia, że Laboratorium Mikrobiologiczne działa bezstronnie i niezależnie w zakresie wykonywanych badań, a wynagrodzenie personelu nie zależy od liczby wykonywanych badań oraz ich wyników,
-
podejmowania decyzji o odstępstwach od ustaleń zawartych w dokumentacji systemowej, w sytuacjach wyjątkowych, po uprzednim upewnieniu się, że nie wpływają one na rzetelność i wiarygodność prowadzonych badań i nie powodują powstania niezgodności z normą
PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02, PN-EN ISO 9001:2015 oraz GMP
Personel BIO-CHIC Sp. z o.o. jest zaznajomiony z dokumentacją dotyczącą jakości i stosuje politykę i procedury w swojej pracy.
Prezes Zarządu/Dyrektor Zarządzający sprawuje nadzór nad realizacją polityki systemu zarządzania dotyczącej jakości oraz działaniami zmierzającymi do zapewnienia i ciągłego doskonalenia jakości badań, a także utrzymania właściwych warunków koniecznych do ich wykonania.